Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Jag hade inte ätit på hela dagen, höll på att dö av hunger, ändå kunde jag bara få ner ett par potatisklyftor innan jag mådde illa. Precis som förr.
Tågresan var fylld av ånger, magont, blandade känslor. Jag var nära på att hoppa av och vända, det var en sån obeskrivligt äcklig känsla i hela magen inklusive bröstkorgen som gjorde så ont. Precis som förr. Och det blev bara värre och värre, men jag fortsatte. Det här var något jag bara var tvungen att genomföra.
Jag såg honom komma gående, precis som förr, och smärtan släppte. Innan jag visste ordet av satt jag i hans säng, kollade på film, åt glass, pussades, skrattade, fick massage medan han gjorde klart för mig hur fin jag var. I timmar sysselsatte vi oss med detta, tills det var dags för mig att vända hemåt. Där gick vi på dom kalla isgatorna, jag med en av hans skinnhanskar om ena handen, hans varma hand knuten om den andra. Vi skiljdes åt med en kyss, jag klev på bussen med ett leende på läpparna. Precis som förr. Jag har nog aldrig tidigare varit så lycklig - samtidigt aldrig känt en sån ånger...
"Godnatt finis, jag tänker på dig... <3"

Det här händer ju inte.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Verkar vara en fin kärlek. Hoppas att den håller i sig. Jag håller tummarna för dig. <3

Kram

2011-01-27 @ 20:41:06
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0