Stiga på, aldrig tveka en minut

Du hör av dig när det passar för dig, du skyller ifrån dig och säger att du tycker jag verkar ointresserad, du frågar om vi ska träffas och när det inte passar för mig vänder du på det och får det att låta som att jag inte vill ses. Egentligen leker du med mina känslor precis som alla andra gånger, men vet du? Jag är okej med det. Det är värt dom timmarna av lögner jag får med dig... Du är så bra på att spela och att du ändå slösar denna dyrbara tid bara för att träffa mig måste betyda något. (Ser ni? jag slutar aldrig tro)
Min alla hjärtans dag ska spenderas i en lägenhet på söder med pojken jag varit helt såld på i snart ett års tid, egentligen är beslutet inte riktigt klokt men jag kan inte komma på ett finare sätt att fira denna dag på...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fint. Jag känner igen mig.

Jag hoppas på det bästa för er, för dig.

Kram

2011-02-14 @ 12:44:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0