Allt som flyger upp måste landa tillslut.

Jag saknar att bara kunna ringa över dig när jag ville, jag saknar att du bara bodde 100 meter från mig, jag saknar när du kom bakifrån i skolan och kramade mig, jag saknar att sitta i ditt knä under lektionerna när du hjälpte mig med SOn, jag saknar dina torra skämt, jag saknar ditt ruffsiga hår, jag saknar dina kyssar, jag saknar hur alla alltid klagade på hur våra pussar lät, jag saknar dina ögon som hade olika färger, jag saknar dina gulliga sms...
Men jag saknar inte hur du aldrig kunde vara seriös, jag saknar inte att du inte kunde hålla dig till en tjej, jag saknar inte att du porrsmsade med mina vänner, jag saknar inte dig...

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Verkligen ett starkt inlägg. Du kan verkligen konsten att skriva.

Det jag skriver på är liknande, men det känns som att din text är mer känsloladdad. Jag gillar det.



Kramar

2010-11-12 @ 19:43:01
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0